Alla inlägg den 25 december 2009

Av Kendal Mellihs - 25 december 2009 22:54

Precis som Felix skrev tidigare idag så har sidan gått igenom en stor uppdatering, men än är det inte färdigt! Redan om ett par veckor kommer det trilla in en ny, mer färgglad design. Vi har även många andra magiska uppdateringar i planeringsstadiet.

Det här är bara början! Nordens Trollkarlsvärld är ännu inte helt utforskad! Mycket väntar!

En hälsning, om än sen:

God Jul

och ett Gott nytt ts!

Med magiska hälsningar,

Magnus

Av Kendal Mellihs - 25 december 2009 14:20

Vi är stolta att äntligen kunna presentera en ny verision av Trollkarlsskolan! Nu finns en utvecklad OFF-sida som är skapad för er som inte bara vill rollspela utan även kommunicera med andra HP-fantaster utanför rollspelets värld.

På den nya OFF-sidan, som du kommer till direkt du loggar in, kan du bland annat skapa föreningar, gå med i föreningar, diskutera böcker med mera i forumen, se vad som är på gång i fandomen, skapa en snygg presentation och  anmäla dig till olika events!

Så nu är det dags att bli medlem även om just rollspel kanske inte är din grej:)

ON-sidan finns självklart kvar, även denna med nya funktioner som piffar upp rollspelet!

Se detta som en liten julklapp från oss på TS:)

<<< December 2009 >>>