Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Kendal Mellihs - 3 mars 2010 02:53

Nu den 1a Mars har det fjärde året på trolldomsskolan Yggrasil startat. Det innebär att många elever har gått upp i årskurs och att vi nu har våra första fjärdeårselever. Grattis!

Vill också tillägga att många mindre uppdateringar på sidan har skett. Lektionssystemet har finputsats (med möjligheter att se vilka andra som deltar/har anmält sig), buggar har löst sig och administrationsfunktioner har lagts till. Ett nyhetsflöde som man kan se innnan man loggar in på sidan kommer från och med nu visa de 5 nyaste uppdateringarna (nya lektioner, guldtrådsnomineringar, godkända föreningar m.m.)

Vissa av er kanske har lagt märke till "Webbstjärnan" symbolen på vår startsida. Vad innebär detta? Jo, Trollkarlsskolan.se är med i en webbtävling för bästa gymnasieprojekt, där vi hoppas på att vinna pengar till vår lajvkassa.

Ha en fortsatt underbar vecka!

Med vänliga hälsningar,

Magnus