Alla inlägg den 20 september 2009

Av Kendal Mellihs - 20 september 2009 19:27

Nu har vi fått nog!

TS har legat nere väldigt länge nu på grund av de vi hyr serverutrymme hos. Som sagt kan vi inte göra något åt dessa fel. Det vi kan göra däremot är att flytta sidan till stabilare  servers och lägga upp en databas-backup från den 14e september. Detta skulle innebära att allt som hänt på sidan efter den 6e kommer försvinna permanent och ingen kommer kunna få tillbaks EP eller sådant.

Detta vore tråkigt men då är TS öppen och stabil igen inom en vecka.

Alternativet är att fortstätta vänta ett par veckor och hoppas på att de fixar servrarna för att därefter ta en ny kopia på databasen och flytta över Allt till nya stabila servrar.

Vi har beslutat att på ett äkta demokratiskt vis låta er som påverkas av beslutet även fatta beslutet.

Rösta till höger om ni föredrar antingen Alternativ1 (Hemsidan är garanterat snart uppe men 6dagars aktivitet försvinner) eller Alternativ2 (Vi väntar och hoppas servrarna fixas så vi kan ladda upp en fullständig  sida närmaste veckorna). Om du har en egen idé, var god rösta på Alternativ3 och förklara idén i en kommentar till detta inlägg.

Röstningen pågår till och med tisdag, om inte sidan kommit upp innan dess.

MMH. Felix, Trollkarlsskolan.se

<<< September 2009 >>>